CHaMPioN77 ID'lere göre ''Ali'' diye birisi ; http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Uyeler&uyeid=4 id'si 1 olan Elik 2 WatCheR 3 yok (:)) 4 Ali
ŞANLI_ sanırsam bu olaı 6-7 ayda bir biri açarak merak ettim dio ve her seferindede ceap verioruz ilginç... ama herzman ilk olmak güsel ilk olmasa bile eski olmak güsel...
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Her üye Scn'de eşittir.Yönetim ekibindeki arkadaşlarım da dahil.. zaten hiçbir üyenin bi modu yada admini her neyse işte kendinden üst gördüğünü zannetmiorum,konu bu deil..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: blueeda Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Her üye Scn'de eşittir.Yönetim ekibindeki arkadaşlarım da dahil.. zaten hiçbir üyenin bi modu yada admini her neyse işte kendinden üst gördüğünü zannetmiorum,konu bu deil.. dimi :):):)
Pizarro ben değil miyim yaa ?? bildim bileli takılırım bu forum a ama sanırım üyelik aldım 1-2 tane banladı arkadaşlar zmnında :)
03Gs1905 Benim orada bahsetmeye çalıştığım her üyenin eşit olduğu bizim için bir olduğu manasındaydı. @konuyu açan arkadaş Ne yapacak en eski üyeyi turşusunu mu kuracan.. :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Benim orada bahsetmeye çalıştığım her üyenin eşit olduğu bizim için bir olduğu manasındaydı. @konuyu açan arkadaş Ne yapacak en eski üyeyi turşusunu mu kuracan.. :D olabilir.... :D:D:D