bugyboy oyun 1 dvd 2.48 gb olarak nete düştü şu an çekiyorum yarın yazarım daha fazla bilgi oyun hakkında
Thor Red Storm'un ve Tom Clancy'nin bütün oyunları güzel (TC'nin kitapları da güzel) ama Ghost Recon serisine bir türlü alışamadım. En fazla Rainbow Six serisi hoşuma gidiyor. Splinter Cell de sevdiğim oyunlardan biri ama Ghost Recon'a alışamadım bir türlü. Yine de sevenleri tarafından oynanacaktır.
Pentagram_15 Bugy yavaş ya scene'yi bitirdin ha. Daha ben WC'ı çekemedim. Neyse WC bitsin buna başlarız.
bugyboy penta wc ve ghost reconu çektim fakat ghost recon acayip kasıyor p4 3gh 512 ram 256 mb pcı expres ekran kartı olmasına rağmen F.E.A.R dan fazla kastı forumlardada herkes oyunun kasmasından şikayetçi world cup 2006 eskidi penta
Pentagram_15 256 ile ancak bizim eşek WC çekebildi :D Yok bizde 2048 :P GR o kadar kasıyorsa çekmem ya gıcık olurum öyle takılan oyunlara. Ram ve ekran kartı seninkinden biraz iyi FEAR'da neredeyse hiç takılma olmuyordu ama bilmem artık 2.48 kökleyeceğiz yazık olmasın.
bugyboy evde oynamadım daha evde bir bakıyim nasıl olcak cafede denedim resmen software modda çalışıyor hareket bile edemiyosun
bugyboy ekran kartın nedir 6200 altında çalışmaz benim kartim 6800ekran kartını update ettim düzeldi tak kelimeyle süper oyun