Makaay Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Makaay El şeyi ile gerdeğe girmek isteyenlere selam olsun ;) Yazdığımız mesajlara dikkat etsek diyorum. Lütfen kıskanclık yapmayalım tebrik etmesini bilelim.Mevzu bahis söz bir atasözüdür.Şampiyonu kutlamayı bilelim sayın çeribaşı :D
03Gs1905 1-Daha oynanmamış 180 dakika varken nasıl Şampiyonuz dersiniz. 2-Çeribaşı mevzusunun altyapısını da anlatırtma bana!!!
03Gs1905 Hiçbirşeyi gerektiği gibi yapamıyorsunuz ne sevinmeyi ne de üzülmeyi.Sadece size daha lig bitmedi diyorum o kadar.Lig bitsin ne yaparsanız yapın..
Makaay şampiyonlugun gitmesiyle yıkılmış durumdasın,üzgünsün anlıyorum da kimsenin bişeyin tadını kacırdıgı yok.trabzon gol attıgında kim nasıl sevindiyse burada,mac sonuda onun üstünde sevinmiyor kimse.tebrik etmesini bilde alkıslayalım bizde...
03Gs1905 Kupayı almadan kimseyi tebrik etmem.Hala ikili averajla Turkcell Super Ligi'nin 32. hafta liderisiniz.
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Makaay El şeyi ile gerdeğe girmek isteyenlere selam olsun ;) Yazdığımız mesajlara dikkat etsek diyorum. Lütfen kıskanclık yapmayalım tebrik etmesini bilelim.Mevzu bahis söz bir atasözüdür.Şampiyonu kutlamayı bilelim sayın çeribaşı :D bu durum icin en iyi örnek Türkiye-Letonya , Galatasaray-tromsö futbol süprizler ile doludur...
03Gs1905 Maçta genel olarak etkin oynayan takım bizdik.İlic bayağı iyi oynamış.ikinci attığı goldeki teknik vuruşu mükemmell.Aydının performansıda beni menun etti.
RubenMartin Kazandık ve hala ensede takibe devam... Şampiyon olsakta olmasakta bu takım ayakta alkışlanmayı hakediyor..
eLanvitaL evet bencede galatasarayda şampiyon olsada olmasada bu takım ayakta alkışlanmayı hakkediyor nice sorunlarla ve olumsuzluklarlada olsa bu takım hep ayakta kaldı ve şampiyon olmak için büyük bir mücadele verdi ben böyle yürekli takıma helal olsun derim başkada bir şey demem
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Berkaiser Kazandık ama işe yaramadı. bu lafı nası söylersin anlamıyorum ya! düşünmeden yazdın heralde
zerberus Orjinal Mesajı Yazan: cracks Orjinal Mesajı Yazan: Berkaiser Kazandık ama işe yaramadı. bu lafı nası söylersin anlamıyorum ya! düşünmeden yazdın heralde vallaha yani yenilseydik daha mı iyi olcaktı