Orjinal Mesajı Yazan: BuD_LiGhT
arkadaşlar master leugede 2. olarak bir üst lige çıkmaya hak kazandım. bana 8 tane takım seçtirdi bende seçtim sanırım hazırlık maçlarıydı diye pek kaale almadan oynadım çoğundada yenildim ama son 8. maçı oynayına oyun bitti game over yazısı çıktı ne yapmam gerekli eski savelerimde kalmadı:(
anladigim kadariyla senin yeterli paran olmadigi icin uyuncularina verince paran 0 a indi ozaman Game over olur . sifirdan baslamalisin yada veri yuklemeye gir geri oyuncularinin bazilarini transfer et oda olmuyorsa sevmedigin oyuncuyu listenden sil .. bide 8 takim sectirdi diyen yerde hic secmiye bilirsin direkmen sagtaki yere git tamam de direkmek trensfere yapmaya basla.. parani 0 lira yapma dedigim gibi game over ....
isallah anlatabilimisimdir !!!!!:);)