binimki 2-1
0-0 :D
Böyle saçma saçma konu açmak ban sebebidir
daha oncede acildi boyle konular
kardeş kusura bakma ama çok saçma bi konu ama yinede sölim 0-0:):):)
Konu gereksiz bulunduğundan kilitlenmiştir.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: