_gökhan_ a soru yama yapımı daha doğrusu yapılmış yamayı aktarma hakkında ; PC'den PS2'ye.
Bu verilen yamaları boş CD'ye mi kaydediyoruz, bizde varolan PS2 oyun cd'sinin üzerine mi kaydediyoruz? Sarı CD'lere mi kaydetmek daha iyi? Resimli açıklaması var mı? Bir CD'ye üst üste birkaç yama yapsak ne olur? Veya değişik yamalardan değişik toplar, eldivenler, formalar, fontlar (rakam ve yazı stilleri) , stadlar,kramponlar,reklam tabelaları toplasak uyumlu olur mu (belli ölçüleri var mı?) ???