
Aynısı Sami Yen'de Oldu Kimsenin Kılı Kıpırdamadı...
Fenerbahçemizin sahası, Fenerbahçe düşmanı Ulusoy Federasyonu tarafından bir maç kapatıldı. Bu yanlı, rengi belli karar yüzünden Fenerbahçemiz Kayseri Erciyesspor ile oynayacağı maçı seyircisiz oynayacak. Ceza almamızın gerekçesi maç sonrası kırılarak sahaya atılan koltuklar. Biz, ligin ilk yarısında 27 Kasım 2005'te Ali Sami Yen'de Gs ile bir lig maçı oynadık ve 1-0 kazandık. Bu maçın bitiminden hemen sonra Gs taraftarı kendi stadının koltuklarını kırarak sahaya attı. Yani manisa maçından sonra yaşananların bir benzeri o maçtan sonra da yaşandı. Fenerbahçe dostu(!) denen Levent Bıçakçı federasyonu görevdeydi o zaman... Ancak resmi kurumlarda devamlılık esas değil midir? Her kurum değişen yöneticilere göre karar verecek değil herhalde... Sonuç olarak o maçtan sonra kırılan yüzlerce koltuğu, sahaya atılan yabancı maddeleri, dakikalarca kendi başkanlarına ve bizim başkanımıza edilen küfürleri duymazlıktan gelenler söz konusu Fenerbahçe olunca birden canavar kesildiler. İkiyüzlüsünüz, samimiyetsisiniz ve Haziran'da gideceksiniz.
Olay görüntülerini seyretmek için tıklayın:
http://www.antu.com/2005-2006/fotolar/manset/nisan/26/gs_samiyen.mpg
Antu.com'dan alıntıdır...