kardeşler legends patch diye bişey yükledim tüm yabancı nostaljik takımlar var, gs 2000 de var.
ben bi de bjk ne fb yi de eklemek istiyorum ondan sadece png leri lazım gdb ye atabilmek için öyle. eğer elinde olan varsa buraya yollarsa ii olur. olmadı yapabilirsem ben yapıcam. yaparsam ben de yollarım buraya.