Doktorun biri camına ''İleştire bileceğim hastadan 100$ alırım iyileştiremiyiceğime 500$ veririm''demiş uyanığın biri 500$ almak ümidiyle doktora gider dokt
-Doktor bey ben hiç bişeyden tad alamıyorum der
-Peki beyfendi kızım içerden 8 numaralı kutuyu getir der ve içinden çıkan şeyi adama verir
-Iyyy bu bok der
-Dr.Tamam iyi oldun ver 100$ der
adam gıcık olur ve gene gider
-Doktor bey ben hiç birşey hatırlamıyorum der
-Dr.Kızım içerden 8 numaralı kutuyu getir der
adam-Ben hatırlıyorum onun içinde bok var der
-Dr.Tamam iyi oldun ver 100$ der
adam iyice kıl olur ve kaptırdığı parayı almak ümidiyle drye gider
-Doktor bey ben hiç cinsel istekte bulunamıyorum der
-Dr.Kızım içirde 8 numaralı kutuyu getir der
adam
-Hay s.k.c.m 8 numaralı kutunu der
-Dr.Tamam iyi oldun ver 100$ der :D :D