bakıyorumda barış fotoyu koyduktan sonra o ilk goldeki çou kişi bizede yapıldı ama vermediler maç bitti gol oldu vs.vs. şeyler sölemiş bu fotodan herşey belli oluyor yaa uzatmaya gerek yok Fb nin takım oldugu her yerden belli çıktılar oynadılar adam gibi ikinci yarı ve uzatmalar... mEHMETin golüne bi laf açtınız ya helal olsun top kaç kere durmadan başladı saniyede çeyrek mm. hızla hareket eden bi top yüzünden... nese, GS liler hala anlayamadılar ama BJK aslında kimseyle akraba diil, gittiler BJK ye sığınıo sözde GS taraftarları bakalım hafta sonu *HANGİ TAKIMI TUTACAKSINIZ*... karıştımayan olur mu??
Tebirik etmek isterdim ama tebrik edecek oyun oynayan takım yoktu sadece BJK taraftarlarına tebrik ediorum susmadılar ve yine buna rağmen hakkını futbolla veremedi futbolcular parantez açmak gerekirse FB taraftarının yaptığı yerinde tezauratlar(yazmaım:)) ve özenti gibi tuncaya hindi şarkısı saçmalıktı, ossun bee uzun maratonu en azından şampiyon bitircez ya o bana ve FB lilere yeter...