Orjinal Mesajı Yazan: capoxfile
İzmir Atatürk Stadı, Güleç, Sergen ve Tümerin golleriyle AĞLADI be diyecez 3 mayıs 22:00 ı gösterirken... fener yenermiş de favoriymiş te GERENK yok bunlara... Evet bi arkadaş demiştiki : Fener kupa 2. si dersek yanılmamış oluruz :)))
daha bi kac gün önce feneri kadıköyde yeneceğiz,şampiyonluk turu atacagız,tarih yazacagız diyen arkadasların 10-0'lık maglubiyetten,hezimetten kurtulup rezil kepaze olduklarını hatırlatır,aynı duruma düşmemeniz için biraz daha alcaktan atmanızı temenni ederim ;)