dediğin gibi 2.yarı iyi oynadınız ilk yarıda aynı oyunu biz size karşı oynadık . uzatmalardada biz iyiydik..
nekadar düşüncesizce yazılan bir yazı yazmışın
olmayan pozisyon anelkanın eliyle attığı golmü
yoksa nobrenin kendini yere salışıyla verilen penaltımı
yoksa lucianonun topları elle kesişimi bu konuya gerçekten girmek ve tartışmak istemiyorum ama sende düşüncesizce yazıosun...
son bikaç şey daha ekliim
sakın kimse beni fb düşmanı gibi görmesin çünkü fener ve gs benim için eşittir ama fbde aziz yıldırımı sevmiyorum.