MaNiaC_Manager Arkadaşlar Bu arka plan resimleri ni değiştir e tıklıyorum değiştirmiyor ? Sizce neden olabilir ?
CRNL arkadaşım sen ne kullanıyosun ki.. Takım arka planlarından bahsediyorsan skinle alakalıdır. Yoksa CM deki gibi farklı resimlerden bahsediyorsan öyle bişey FM 2006 da yok
MaNiaC_Manager Hmmm sağol ben CM dekinden bahsediyordum bayağı güsel bi olay o ama bu takımların bir sürü resmi var mesela ben arsenalinkini indirdim aurora kopyaladım bi farkı yok ?
CRNL ya aslında bu CM için yapılanı ben bi yerde duymuştum bi bakıyımda öyle bişey olur kesin onuda çıkarırız
MaNiaC_Manager İnşallah ya çok iyi olur daha güsel oluyor öyle mesela arka plan ben tuncay yapıyorum sonra sıkılıyorum Anelka yapıyorum onda hiç uğraşma kendi sırayla değişsin :D
MaNiaC_Manager Yeterince Baydı ya 2016 oldu... artık fazla takılmıorum ben PES5 oynuyorum bide Fifa manager a bakayım dedim türkçesi yokmuş....