Tahkim Kurulu, yaptığı toplantıda, Vestel Manisaspor maçındaki olaylar nedeniyle PFDK tarafından bir maç seyircisiz oynama cezası verilen Fenerbahçe’nin yaptığı itirazı görüştü. Kurul, “olayın oluş şekli, ağırlığı ve yoğunluğu dikkate alındığında, PFDK’nın verdiği cezanın tespit ve tayininde bir isabetsizlik görülmediği kararına vardı ve cezayı onadı.
Tahkim Kurulu, 16 Nisanda oynanan Yozgatspor-Sakaryaspor maçındakiolaylar nedeniyle 2 maç seyircisiz oynama cezası alan Yozgatspor’un bucezasını da bir maç seyircisiz oynama cezasına çevirdi.