Açıkçası büyük hayallerle aldım oyunu,ama yaptığım 50 maç sonrasında WE10 tek kelimeyle,PES5 gibi realistik ve futbolu tam manasıyla hissettiğiniz bir oyunun ardından,inanılmaz bir hayal kırıklığı...
(+)lar:
1-Fauller düzeltilmiş,hakemler gereksiz fauller vermiyorlar artık.
2-Kalecilerin uçuş stilleri değiştirilmiş,daha gerçekçi bir yapıya kavuşmuş.
3-Formation Bölümü gerektiği gibi detaylandırılmış.
4-PES5'te çok fonksiyonu olmayan havadan arapası geliştirilmiş.
5-Oyuna topu hızlı sokma özelliği eklenmiş.
(-)ler:
1-Kaleciler ceza sahanın dışından gol yemiyorlar.Tam bir hayal kırıklığı
2-Kaleciler ceza sahası içinden çekilmiş her topu elinden sektiriyor.Geriye forvetin boş olan kaleye topu tıkması kalıyor.
3-Uzun arapasları tam bir felaket.L1+Üçgen veya Üçgene basılı tuttuğunuzda PES5'teki gibi hızlı arapası atamıyorsunuz.Onun yerine havada ağır ağır süzülen bir pas izliyorsunuz.
4-Top sürme yani dribbling tam bi rezalet.Tamamen WE4'teki gibi önünüze gelen her türlü rakibi ister Ferdinand olsun ister Stam,tıkır tıkır geçiyorsunuz.Messi ile 5 adamı çalımlayıp kaleciyi de geçip gol atmanız mümkün bu oyunda.
5-Fizik motoru tamamen Arcade Style olmuş.Simulation olarak düşündüğümüz bir futbol oyunu yok artık.Gerçekçilikten çok ama çok uzak bir oyunla karşı karşıyayız.
6-Son olarak oyun gereğinden fazla şekilde basit olmuş.Basitlik uğruna gerçekçilik feda edilmiş.KONAMI WE10'la PES5'i beceremeyen oyunucuların gönlünü kazanmaya çalışmış anlaşılan.
Değerlendirme: 6/10
Konami WE10'la tam bir hayal kırıklığı yaratmış.Umarız PC için gerekli düzenlemeler yapılır,basitlik uğruna gerçekçilik feda edilmez.PES5 Demo gibi gerçekçi bir oyun istiyoruz!