Valla son zamanlarda aldığım en iyi haberlerden biri oldu bu. Üstelik Joss Whedon'dan. Lindsay Lohan Wonder Woman yapmak Wonder Woman'a hakaret olur. Yukarıdaki adaylardan bana göre ifade olarak en Diana'msı olanı Morena Baccarin'dir. Jessica Biel'de uyabilir. Fakat isimler arasında Kim Basinger olduğunuda öğrendim, "oha" diyorum. Asıl o değilde daha geçenlerde niye Wonder Woman'ın filmi yapılmıyor diye düşünmüştüm, ÖSS nedeniyle pek uğrayamadığım foruma gelir gelmez bu konuyu gördüm. Tesadüfün böylesi..
Aslında Wonder Woman'dan ilk gördüğümde hoşlanmamıştım fakat daha sonra yavaş yavaş kanım kaynadı. Psylock kadar olmasada aşık oldum. Özellikle bir macerada Darkseid'e meydan okuyuşu çok iyiydi. Tabi o ortamda Superman olmasa Darkseid Diana'yı küle çevirirdi o ayrı konu.
Ha unutmadan kendisini sevmek için bir sebep daha; Wonder Woman Türkiye'yi ele geçirmek isteyen hasta general ve iblise(bildiğin iblis) karşı ulusal kahramanımız Janissary(Yeniçeri) ile omuz omuza savaşmıştır.
Bu arada DC'den başka bir haber vereyim. Bir süre önce ertelenen Superman & Batman projesi tekrar gündeme geldi .Bunda aynı isimle yayınlanan çizgi romanın gördüğü ilgi etkilimi bilmiyorum ama konusu itibariyle çok güzel gibi gözüküyor.
Kısaca özet geçeyim; Aradığı aşkı bulan Bruce Wayne yarasa köstümünü çıkarmış ve mağarasına kilidi vurmuştur. Fakat Lex Luthor'un yardımıyla geri dönen Joker, Bruce Wayne'in nişanlısını öldürür. Doğal olarak buna deliren Bruce tekrar Batman olur fakat bu sefer kahramandan çok bir suçluya dönüşür. Bunu öğrenen Clark(Superman) işin içinde LL'in olduğunu öğrenince Gotham'a uçar. Olaylar gelişir..
Gelecek diğer çizgi roman uyarlamaları ise; Spider-Man 3(Sandman ve belki Venom), Superman Returns, X-Men 3, Sin City 2, Fantastic Four 2, Iron Man ve Transformers..
Neyse çok konuştum, böyleyken böyle işte..