Incelemelerim sonucu asagidaki istatistiklere ulastim....
Lig Maclarimizda Direkten donen toplarimiz:
Genclerbirligi: 2 tane (tuncay, aurelio)
Diyarbakirspor: 1 tane (tuncay)
C. Rizespor: 1 tane (onder)
Gaziantepspor: 3 tane (nobre, appiah, anelka)
Sivasspor: 1 tane (appiah)
Trabzonspor: 1 tane (anelka)
Kayseri Erciyesspor: 1 tane (semih)
Ankaraspor: 1 tane (anelka)
Kayserispor: 1 tane (tuncay)
Konyaspor: 1 tane (luciano)
Ankaragucu: 1 tane (nobre)
Malatyaspor: 1 tane (tuncay)
Diyarbakirspor: 2 tane (nobre, nobre)
Galatasaray: 3 tane (nobre, alex, anelka)
Toplam attigimiz gol: 82
Toplam direkten donen topumuz: 20
Direk kralligi:
Nobre: 5 direk
Tuncay: 4 direk
Anelka: 4 direk
Direkten donen sutlarimizin oldugu maclarda toplam kaybedilen puan: 14
İnceleme alıntıdır,bana ait değil.
Yazık olmuş gerçekten.103 gollü rekorumuzu kırabilir,şampiyonluğu erkenden garantileyebilirdik.şans işte...