
Adnan Polat’ın samimiyetinden söz edilebilir mi?
24 Nisan 2006 Pazartesi
Galatasaray Başkan Yardımcısı Sayın Adnan Polat’ın bu gün yapmış olduğu açıklamaları esefle karşılıyor ve kınıyoruz.
Tarihi bir maçta herkes tarafından hezimet kabul edilen bir skorla sahadan ayrılan Galatasaray Kulübünün başkan yardımcısı, futbolcularımızın alın teri ile elde ettiği galibiyet karşısında kendi taraftarına sorumlu bir yönetici olarak nerede yanlış yaptığının hesabını vermeli, özür dilemeli, galibiyeti hak eden kulübümüzün bu başarısına saygı göstermelidir.
Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısının, kendi yetki, görev ve haddini aşan bir şekilde Kulüp Tüzel Kişiliği, Başkan ve Yönetimine yönelik sarf ettiği yakışıksız sözlerden ve haksız isnatlarından dolayı doğmuş ve doğacak her türlü hukuki talep ve dava hakkı şahsı aleyhine kullanılacaktır. Rakip takım yöneticisi, seneye yenecek bir yemek daveti ile tesis etmeyi düşündüğü dostluk ortamında, bu gün gelinen noktada, verdiği bu beyanatın, Türkiye’nin değişik bölgelerinde yüzlerce Fenerbahçe taraftarının uğradığı menfur saldırıların ardından, ne denli olumsuz bir etki yaratacağının farkında değil midir yoksa böyle bir sonucu mu hedeflemektedir?
Fenerbahçe Spor Kulübü, Başkanı ve Yönetimi, Türkiye’de “futbol anarşisinin kökünün