Arkadaşlar bu yamayı indirmek istiorum..indirip deneyen arkadaslara bikaç sorum olcak yardımcı olursanız sevinirim..
*Bende weturka06 yüklü herhangi bi sorun olurmu??(şükrü saracoglu,inönü,alisamiyenin bozulması gibi)
*Yama stadların çimlerinide düzeltiyormu?
*Son olarak yamayı genel anlamda nasıl buldunuz?İndirmemi önerir misiniz??"+"ları,varsa "-"leri nelerdir??
Yorumlarınız,yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
Saygılar..;):)