seyircisiz oynama sebebimiz atmosferi geren federasyon yetkilileri,rakip takıma saldırı emri veren fatih terim,futbolcuya tekme atan mehmet özdilek,yine rakibe saldıran alpay vb futbolculardır.kendimizi haklı cıkartmak için bosa ugras verip yanlıs seylere sıgınmayalım.fifanın verdiği ceza doğrudur ama bu olay fifaya yansısa hasan sas ta 3 mactan asaga ceza almazdı bunu farkındasın sanırım...