_ERGUN_ İlk formamı SCN de yayınlıyorum... Umarım ii bir başlangıç yapmısımdır... FENER FANTASY KIT: Yorumlar...
ЦОĿKÁИ kuzen snde yapabildn sonunda ii olmus ama daa ileri lazim:D şaka şaka ii baslamısın devam et...;)
[ BдHдBдBд™ ] TÜRK bayrağı dalgalı olacak,gerisi süper!benim yaptığım formalarda logolar siyah çıkıyor,acaba neden??
campell Orjinal Mesajı Yazan: _ERGUN_ İlk formamı SCN de yayınlıyorum... Umarım ii bir başlangıç yapmısımdır... FENER FANTASY KIT: Yorumlar... buda benim hazırlamaya başladığım forma
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: campell Orjinal Mesajı Yazan: _ERGUN_ İlk formamı SCN de yayınlıyorum... Umarım ii bir başlangıç yapmısımdır... FENER FANTASY KIT: Yorumlar... buda benim hazırlamaya başladığım forma arkadas kendi formanı kendi konunda yayınla... ayrıca kuzenin forması fevkalade diil ben açıkça söliim daha çok forma yapması lazım ama bn başarılı olabiliceene inanıyorum;)
campell bak buda benim hazırladığın 2 tane forma dağa bu işe yeni başladım işi iyice kapalım daha güzel formalar yaparız..
campell BAK ERGÜN DOSTUM BU FORMAYI OYUNA ATCAKSAN FORMANIN ARKASINDAKİ ERGÜN YAZISINI SİL YOKSA OYUNCU İSİMLERİ İLE KARIŞACAK
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: campell BAK ERGÜN DOSTUM BU FORMAYI OYUNA ATCAKSAN FORMANIN ARKASINDAKİ ERGÜN YAZISINI SİL YOKSA OYUNCU İSİMLERİ İLE KARIŞACAK bazı arkadaslar olmasa kimse isim yazmaz ve adam ister yazar ister yazmaz buna biz karışamayız ve bir daha söylüyorum ortak konu açmamışsanız icraatlarınıza kendi konunuzda devam edin...