Pentagram_15 Kesin bir tarih yok. Hatta oyun resmi olarak duyuruldu mu onu bile hatırlamıyorum. Ama arkadaşında dediği gibi genelde Ekim-Kasım aylarında çıkıyor. Birde FM 2006 sıkmaz ya :)
Pentagram_15 :) intern boş durmayacağım FM 2007'yi daha sizlere çıkmadan yaşatacağım diyor. Buda FM 2006'yı oynamak için iyi bir sebep değil mi?
stranger11 ben oynamaya devam ediyorum zaten ama az bişey sıkmaya başladı be walla..neyse yaza kadar oynarım ama:)))..dayanamam fm siz..
CRNL Siz bizim sitemizi takip edin kesinlikle FM 2006 yı FM 2007 çıksa bile tercih edersiniz.(tabiki biz FM 2007 için elleri sıvamazsak:) ozamanda FM 2007 ye 2008 böyle gider:))ama siz burdaki yamalar (Grafik ve Data) sayesinde oyundan çok daha fazla zevk alırsınız:)
MateJa low bi durun hele ben daha FM2006'yı oynayamadım doğru düzgün. intern farkıyla bi oynayalım 2006'yı :)
CRNL ama bu yamalar daha bi başlangıç. Yaz aylarına girdiğimizde bütün forum çalışanları rahatlar ve daha güzel çalışmalara imza atarlar;)
intern FM 2006 BÜYÜK DÖNÜŞÜM çok yakında.... Projenin ayrıntıları çok kısa bir zamanda sitede açıklanacaktır... Her zaman söylüyorum: BİZSİZ FM OLMAZ!!! ***intern***
oscarsanchez şimdi arkadaşlar sıkıldık diyorda niye sıkıldınız gerçek bi maneger asla görevinden sıkılmaz bilmiyorum belki yalnış düşünüyo olabilirim ama bence böyle yaniiiii intern sanada şimdiden başarılar diliyorum
speed59 gerçekten bende çok merak ediyorum ama fm 2006 yı ben uzun süre bırakmam herhalde şuan 2012 ye girmek üzereyim