fifaslan07 2. ligi yükledim ama nano detailedle uyumlu değil gerçekten cok zevkli oluyor kariyerde küme düşmek 2. ligin nano detailedle uyumlusu varmı yoksa sadece süper ligle oynamaya devam edelimmi??