Tabii ki Turkiye Super Ligini isteriz. Ayrıca da,
1. Kariyer modda Lig hemen başlamasın. 3-4 hazırlık maçı olsun ki. Oyuncuların durumu ortaya çıksın ve transfer ona gore yapılsın. Eksik yerlere oyuncu alınabilsin.
2.Oyunun Turkcesi de olsun.
3. Mac arasında takım kurgusuna baktığımızda oynayan oyuncuların o macta o ana kadarki performanslarını gorelim.
4. Daha değisik hareketler yapma imkanı çıksın(vole,revoşeta gibi) ve yuzler daha gercekçi olsun.
5. Soccercenter'dan şu hizmeti de rica ediyoruz; Oyunun piyasaya çıkışından itibaren ve ara transferde hangi oyuncu bir takimdan diğerine transfer olmuşsa bunu bir liste halinde bize ulaştırsın ki, biz de o oyuncuları yeni takimlarina ilave edelim.
6.Sakatlanan oyuncu bir muddet sonra degil , sakatlandığı anda hemen degistirilsin .
7. Takım listesini actiğımızda fubolcunun hangi ayağını kullandığını ve ozel işaretleri (savunma, iyi top kesen, iyi hucumcu, 10 numara gibi) daha ustune tıklamadan gorelim ki, oyuncu degisikliklerini daha olumlu yapalım.
8. Oyuncularınla yenide kontrat yaparken bazıları teklif ettiğin ucreti beğenmiyerek reddediyor. Bu oyuncu ile tekrar pazarlık yaparak bir ortak nokta bulunabilmeli. Yani belki ucretini biraz daha yukselterek bu oyuncunun da yeni kontrat yapması saglanmali.Şayet bu oyuncu başka bir takıma gitme düşüncesindeyse bu belirtilmeli ki, belki bu oyuncuyu takımdan tamamen silecegim. Belki bu oyuncu yerine bir oyuncu transfer etme calismalarini yapacagim. Nasil ki yaşlanan oyuncunun yerine yenisini bulma çalışmaları yapabiliyorsam gibi...
9. Rakip takim da kendi kendine iyi oynamayan oyuncusunu degistirebilmeli.Hatta taktik bile değiştirebilmeli. Bana karşı önlemler alabilmeli.
10. 4 ve daha fazla sakatın olduğunda PAF takımından 2 oyuncu takıma alabilmelisin.
şimdilik aklima gelenler bunlar.
Benim aklımada yattı bunlar gerçekten iyi fikirler ben bi öneri yapçam maçtaki duruma göre seyirci ayarlama seçeneği olsun mesela yeniliyorsak seyirci seçeneğinden olay çıkartmaya tıklayalım sonra saha kapatma cezası falan gelsin böyle şeylerde yapılsın