fanatik85 arkadaslar filefornttaki we turka nın bazı bölümleri silinmis gibime gldi. eskiden 300mblık partları vardı.simdi yk sadece dört part kalmıs. modlar bakarsa iyi olur bence yeni indiricek ark.lar icin.
dadaloglu bi yerde okudum blackgod diye birimi yapmis ne...o nikli bi sahis var bazi forumlarda...yalniz bu konu ile ilgili yazilara gelmemesi uzucu...