Villareal İncelemesi
Hastayım hemde çoook fena hastayım malum mevsim geçişlerinin vazgeçilmezi grip . Okula gitmedim . 2 gün raporumda var deneme sınavındada yırttım bir insan daha ne isteyebilirki:).
2. Yazımda hangi takımı yazsam diye çok düşündüm,ama kararı Çağdaş abi verdi.Villareal.
Klüp 1923 de yani ülkemiz ile aynı yılda kurulmuş.Favori personaller başkanımız Fernando Roig ve Victor Fernandez.Evimiz ise 23000 kişilik El Madrigal.4.1€ lik transfer bütçemiz var..Dünyanın en zor liglerinden biri olan İspanya liginde mücadele veriyoruz ve Şampiyonlar ligine katılıyoruz.Klüp bizden ligde Avrupa kupalarına katılmamızı istiyor ve biz bunu başarıcağız…
Takımımızın kanlı bıçaklı 4 klübü var Valencia,Levante,Herculles,Castellon Bunlardan sadece 1 tanesi 1. ligde o da tabiki Valencia..
Takıma ilk baktığımda hayal kırıklığına uğradım.Avrupada en iyi 4 takım arasına girmiş bir takımın ozuncularının özellikleri böylemi olur diye…Aslında takım İspanya ve Güney Amerika karması tabi İtalyan Tachinardiyi çıkarırsak..Neyse başlayalım..
Kaleci
Barbosa,Viera ve Vallejo yu görüyoruz ben he tecrübesi hem özellikleriyle Vallejoyu tercih ediyorum ama son karar. Sizin gelecek için Barbosa yıda oynatabilirsiniz.Alt yapıda Juan Carlos diye bir kaleci var,Scout dan baktığımda 186 potantiel gördüm Dünya markası bir kaleci oluyor büyüyünce..Ama statsları random olabilir..
Defans
Avrupada ortalama bir takımın defansı nasılsa öyle bir defansımız var 2 numarralı Gonzaloya dikkat derim ben hem 21 yaşında hem çok iyi özelliklere sahip.
DL de 2 oyuncumuz var Martin ve Alvarez. Martinin adı cok uzun o yüzden ilk adını yazıyorum:).Bide Alcantra var ama ben onu B veya C takıma gönderim derim orda pişsin biraz.Bu 2 oyuncumuzdan ben Martin’i oynattım.
DR de de 2 oyuncumuz var bu 2 oyuncu aynı zamanda DC de oynayabiliyor.Josemi ve Javi Venta zaten özelliklere baktiğınızda Josemiyi oynatmanız gerktiğini görüceksiziniz.
DC Gonzalo ve Pena var ikisi çok güzel uyum sağlıyor ama biradahaki sene Penanın yerine daha iyi bir adam almalıyız hem yaşlanıyor hem özellikleri takıma uymayacaktır..
Ortasaha
Geldik Villarreali Villarreal yapan mevkiye beklide şu anda yarı final delerse ortasaha sayesindedir.
MR ye baktığımızda Leo Diaz,David Fuster,Jose Mari yi görüyoruz
Bu 3 adamda yetmez Leonun bonservisini alıp Fuster’le birlikte B takıma gönderin derim.
Jose Mari’de yetmez gibi geliyor bu yüzden MR için bir transfer yapıcaz…
ML Pek fazla konuşmaya gerek yok ‘Sorin’