certu arkadaşlar ben daha önce bi konu açtım..cevaplamadınız..şimdi soruyorum..weturkayı nası silebilirim???..kitserweri kurarken yanlışlık yaptım herhalde gol atınca kapanıo oyun..formalar da yannış..derdime çare...
Zombie Ali kardeş silmek istiyosan c:\program files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 5 i tamamen sil.sonra oyunu program ekle kaldır yap.en sonunda oyunu tekrar kurr..