ŞAHİNBEY Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan var mı. on line fifa oynarsam kotam çabuk mu dolar. ne diyosunuz
ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe Dolmaz. Yanlışım varsa düzeltin ama bir maçta yaklaşık olarak 5-10 mb gider :) dostum bir maçta 5-10mb bile çok değil mi yaw:( bence daha az gitmesi gerekmez mi. ayrıntılı bilgisi olan arkadaşlardan cevap lütfen.
Big_deviL yav ben oynuyom film indiriyom müzik indiriyom dolmuyo gönlün rahat olsun ama yinede sen telekomun resmi sitesinden takib et :D
erbarut_1905 kardeş al benm msn adres: erbarut_1905@hotmail.com ben sana kota hakknda yardmcı olmaya çalşrm.nerden görebileceğin hakknda ok?;)