İyi hava sipariş edilecekti .. Edildi ... Yarın hava çok güzel olacak
Güzel bir beste ile maça çıkılacaktı ... Beste tamam, bütün hafta kafada söylendi, mırıldanıldı. Yarın bağıra bağıra söylenecek
Rakip takıma ve onların nezninde tüm Türkiye'ye "Yeter artık biz Fenerbahçeyiz" denecek. Yarın tribünler coşkulu destek, tezahurat ve gökgörültüsü gibi ıslıkla içinde biriktirdiğini haykıracak
Ne kaldı ? Maçı galip bitirmek .. Oyuncularımıza %100 güveniyoruz.
Son olarak, maç esnasında bazı dakikalar vardır, ilk coşkulu tezahuratlar bitip maçın heyecanı içinde topun bir ileri bir geri, kah bizim ceza alanmızda kah orta sahada sıkıştığı anlar. Hepimizin sustuğu biraz tezahurattann koptuğu anlar. Yarın o anlar gelince hatırlayacağız YARIN SUSMAK YOK .. BU SESSİZLİK BU MAÇ OLMAYACAK
Haydi bakalım
Antudan alıntıdır.. Gs deşampiyonluğu almaya gidiyoruz die görünce açmak istedim...