ariturka Ya arkadaşlar... Hasan abi spiker çıktı falan diyo... Ben şu anda WE TURKA 06 oynuyorum... Acaba WE Turkadaki spiker bu spikermi, yoksa yenisimi?
Zombie Ali arkadaşım bu spiker sadece diğerlerini üstüne yamadır.bence indir ve ;) çok harika bişey yapmış hasan abimizz..
yaman08 Bu spiker WE Turka'daki spiker'den farklı olarak yorumlara ve bayan yorumcuya sahip. İndirmenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.
Necaty üzerine yama değilse indireyim bende we turka yok indirmek için linkte bulamıyorum weturka linki olan varsa bana pm atarsa ii olur..
BeKTaS F1GO abi bu arada soccerbug da hata var şaak diyte atıyor ya Sayın yama yapımcısı Necaty al sana link http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=856
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Dostum o verdiğin link pes 4 için ben pes 5 ten bahsediyorum... http://hosted.filefront.com/weturka06 al dostum sen de bana şu konuda yardımcı olursan sevinirim http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=63153
yaman08 en son çıkan türkçe spikerde we turka yüklü olmayanlar için option file dosyası var. WE Turka yok diye hiç dert etmeyin. Üzerine yama değil. Farkll olarak bayan yorumcu falan var.
SoneRium... süper bu hasan mustan tavsiye ederim şarraap gibi gol dio maçta gülfürüyo onun yüzünden az maç kaybetmedim:)