Usta hepsini bir klasöre topladım yani üçünü birden.Sonra tüm proğramları kapattım ve üçününde,sadece üçünün içinde olduğu klasörü açtım.exeliyi açtım,yükleyi tıkladım ve sadece bekledim..Sonra siyah bir pencere geldi onun kendiliğinden gitmesini bekledim..İşre bu kadar..;)