Necaty Ben yine diğeri gibi masaüstünüzde rahatlıkla kullanabileceğiniz birşey hazırladım.Buyrun arkadaşlar ;) 800x600 1024x768 1280x1024 YORUMLAR..
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Tam 3 günümü harcayarak yaptığım çalışmamı sizlere sunmaktan gurur duyarım;) 1024x768 Bana gayet profesyonelce geldi,çok güsel gerçekten ellerine sağlık ;)
cracks güsel yasin güsel.onlar şaka yapıo :D çok uraşmış kesme işlemleri iyi diil fakat emeine içten saygı gösteriorum.;)bunu (ilk defa yaptım vala:))