Arkadaşlar merhaba Master League'yi yeni başladım her maçtan sonra condition warming diyor. Herhalde antrenman yaptırmak gerekiyormuş, antrenmanı nasıl yaptıracağım,
Birde kafa golü atmak için orta yaptıktan sonra devamlı şuta basmak mı gerekiyor, yokas kesik kesik mi basmak gerekiyor.
Bir yöntemi var mı?
Saygılar.