arkadaşlar forma yapmak için addas ve diğer firma logolarını, reklam yazı ve logolarını, klüp logolarını hepsini ayarladım temin ettim ama dikkat edin büyük boy olsun mümkün olduğu kadar büyük. mesela elimde adidasın 2300x1700 ebatında logosu var ayrıca boş templatemutlaka 768x768 olsun. sonra formanın göğsünde olan tüm logolar (klüp,reklam,forma markası) ebatını değiştiriyorsunuz şöyle: 2300x1700 olsun normal ebat. photoshop ta sağ tıklayıp ebtaı seçiyorsunuz enxboy otokiliti açın yani yüksekliği değiştirince genişlikte değişmeyecek. sonra 1700 olan yüksekliği yaklaşık 850-900 max.1000 e getirin ok deyin ama bunu yapmadan önce boşlukları otosilgi ile silin ve renginide boyayın en x boy ayarlanınca sonra küçültmek için yine ebatı açın ve bu sefer kiliti faal hale getirin tekrar. ve üstteki ölçüyü 50 pix yapın yeterli oluyor. ayrıca aynı şeyleri diğerleri içinde yapın . birde yakında bazı kolay yöntemleride açıklayacağım merakı olanlar için mesela elimde kol ve omuz çizgilerinin ayarlanmış hali var bunu png olarak kaydettim bunları yayınlayacağım yani bir forma yapması bunlar hazır olunca max:5-6 dk sürüyor böylece sıkılmadan onlarca forma yapabiliyorsunuz. sorusu ve resim ihtiyacı olanlar yazsın elimden geldiğince yardımcı olacağım. teşekkürler şimdiden