Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™
2 hafta önce fv sitesinden tanımadığım bir kişiden saçma sapan bir özel mesaj aldım.her neyse şahısın kim olduğunu bulmak için adminleri ile iletişime geçip e-posta adresini öğrendim.
ardından 1 hafta sonra white pitbull e-posta adında birisi beni msn listesine ekledi.önce nerden eklediğini sordum fv den dedi,sonra nedenini sordum bana msn hackleme olayını anlat dedi.adresimi nerden aldın dedim,fv den dedi.fv de sürekli online olan birisi değilim.ardından 5 dakika sonra başka bir kullanıcı adı ile aynı siteden özel mesaj geldi yine başka bir e-posta adresi ile...
bu şahısın sen olduğunu düşünüyorum ki MSN de sorduğumda hayır dedi bu şahıs.
al sana bi mail adresi hackleyebilecek erkek arıyor bu adres.
Hacklemek o kadar kolaysa
hackleyecekerkekaraniyor@hotmail.com
Bu sahiz kesinlikle ben degilim.
Seni tanimam (bu foruma kac yildir girdigim halde, üyelerin kim oldugu ilgilendirmemisdir beni tek isim olarak saya bileceklerim bazi PES-kitmakerleri, türkcespiker'i yapan ve iki facemaker'dir) fv sitesini de tanimam.
Zaten bu kisinin benim olup olmadigimi bilmen icin adminlerden IP'sini iste (benim IP almanya'da (tamam bunda da proxy ile yanlis yönlendirme olabilir) veya yazisini incele Türkce harflerimi kulaniyor (Ç,ı,ş... bunlar forumdan alintidir benim klavyemde yok, önceki yazilarimda arada sirada alinti olarak kopyala yapistir yönetmi ile kulanmisimdir).
Senin burada yazdigin $eyler bana biraz sacma geliyor:
1. ben diyorum ki hacklemek kolay bir program olmali (ben bu program'dan bazi baska forumlarda okudum)
2. sen diyorsun kolay degil (tabi basina böyle birsey denk gelmeyince dogal, "Penbe Gözlük" ile bakmiyalim dünyaya, insan tv'de görmese dünyanin bazi yerlerinde ac,susuz ve ciplak gezen insanlarin oldugunu bilmez ve inanmaz)
3. beni sucluyorsun.
4. Internet'de PITBULL adinda dolasan tek kisi ben degilim.
5. ben MSN hacklemesini bilsem, ilk olarak burada böyle bir problemim var diye konu baslatmazdim beni hackleyeni ....'lerdim.
6. Senin yazini cidiye mi alayim bilmiyorum, saka mi yapiyorsun alay mi geciyorsun onunda tam farkinda degilim. (Cünkü yazdigin ya cok büyük bir tesadüf olmali yada alay)
Benim MSN yildirim@hotmail.de (ve kulanmadigim eskisi yildirim09@hotmail.com baska da yoktur).
pitbull adinda tek email adressim var oda pitbull09@gmx.de baska da yoktur.
Cesitli Forumlar'daki kulanici adim ya Pitbull09, Yildirim09 yada Pitbull'dur yok black'miş, white'miş böyle tahminlerle sonunda micheal jackson olunur).