Arkadaslar Ibrahim.Akin neden oynamiyo bu sene ben tigananin yuzunden diyorum
Cook baski yapio futbolculara Futbolcular da korku icinde oynuyo rahat oynuyamiyolar ki
Riza calimbay doneminde Ibrahim akin cook iyi oynuyodu tigana gelince oynuyamiyoo
cocuk.futbolcularda oynuyamiyo korkuyolar ya beni kadro disi birakirsa diyee
Yorumlarinizz