ya arkadaşlar aynı sorun bende de var. oyun açılırken hiç bir sorun yok, fakat maça bir türlü giremiyorum. bilgisayar kitleniyor ve masaüstüne dönüyor. 6-7 ay sorunsuz oynadım, sonra birden böyle oldu. oyunu silip tekrar yükledim, sorun değişmedi. zaten kayıtlı gollerim falan da yok ama böyle oluyor. yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim...