selam arkadaslar..128mb geforce ekran kartı,p4.3.0 işletim sistemi ve 512mb ram var bende ama pes4 oynarken yine kasılıyor oyun hemde düşük kalitede oynamama ragmen..nedeni ne olabilir veya bunu önlemek için bir yama falan var mı?? yardım ederseniz sevinirim:)