ergun_o eto'o nun santra vurusundan hemen sonra kaleye cektiğibir sut ve goll...sizinle paylaşmak istedim...bu tür vuruşları cok seviyorum bunların sayesinde bir cok maca 1:0 önde başlamış oluyorum... http://rapidshare.de/files/18222606/eto_goll.wmv.html
ergun_o 1 yıldız değil arkadasım...3 yıldızda ama yıldız ın hiçbir önemi yok ben vurusu 6 yıldızda da yapıyorum ama daha atamdım ya direkten donuyor yada kaleci kornere celiyor. ama atarsam onuda kayarım buraya...