Orjinal Mesajı Yazan: Default
Hani Fb liler 6-0 dan bahsedip duruyor ya bizler de ondan bahsediyoruz olsa gerek.
e o zaman geçmişle ilgili o tür laflar söylemeniz abes kacıyor sanırım,
Fenerlist
SCN mailinden bahsediyorsan uzun zamandır kontrol etmiyorum orayı,özel mesaj ile ulasmanız daha iyi olacaktır...