Evet arkadaşlar tsl nanoyla cep 0.12 i birleştirdim ancak bi sorun var;
UEFA Cup oynayamıyorsunuz bir de menejer modda italyan ve ispanyol takımlarını secemiorsunuz sectiğiniz anda oyundan atıyor.
Bunların dışında herşey güzel ve normal.
Ayrıca bütün '.Lig A kategorisindeki takımları da Rest of World bölümüne ekledim...