öncelikle herşey süper... hepinize teşekkür ederim...ama bir sorunum var..oyunda herşey süper.kariyer modda maçlarımı yapıorum,save liyorum bi sorun yoq.ama sezon sonu geldiinde takımımı seçip sposorumu seçiyorum compelet transfer fln dio ve oyundan atıp hata werio.sorunuma bi çözüm bulursanız çok sevinirm.teşekkürler...