Programda büyük ihtimal stad değitirme seçeneği yok. Şuanda deneme imkanımda yok ancak programı nasıl kullanacağını anlatayım.
Oyunu açıyorsun, kayıtlı oyununuda yüklüyorsun daha sonra masaüstüne dönüp FM Modifier'ı açıyorsun. LOAD tuşu ile programın oyun verilerini yüklemesini sağlıyorsun. Sonra takımının ID'sini veya adını aratarak buluyorsun ve istediğin kriterleri değiştiriyorsun. Oyuncuların özelliklerini düzenlemende mümkün. SAVE tuşu ile de yaptıklarının oyunda aktif olmasını sağlıyorsun.