**merhaba arkadaşlar.....ben shiftle hareket olmaz diyen___C.RONALDO___ arkadaşıma kapak olsun diye bişey sölemek istiyorum foruma konu açtım göz atarsan sevinirim.aradığınız herşey orda arkadaşlar....eğer okursanız..shifte özel hareketler yapıp,frikikten falso verir,gelişine volde çekebilir,shiftin ve Z tuşunun ne işe yaradığını öğrenebilir ve uzaktan düzgün ve sert şutlar çekebilirsiniz..saygılar...**