lempen Merhaba arkadaşlar. Firikik atışlarında falsolu vuruş yapamıyorum. Biri bana yardımcı olabilir mi?
hellturk harbden ha firikikte falso olmayınca oyunun zevki kalmıo bilen varsa banada sölesin bi zahmet !!!!
SoN_NeFeS ben varım freekick ten 46,31,49,26,35,39, civarı metrelerde kesin gol atarım digerlerinde tamamlamalar oluyor... falso işi daha bi güzel olacak benim için
Naga Frikikten değil ama ceza sahası önünde bi şut çekmiştim gol oldu ve tekrar tekrar seyrettim sağa giden top sola döndü ama nasıl oldu annamadım :S)
delibekir4040 galiba firikiklerde topa kavis verilemiyo vermeyi bilen varsa bilgisini paylaşsın... ama benden bi ip ucu; firikiklerde topla kalecinin kapatmadığı direği aynı hizaya getir ve topa bakış açısını aşağıya çek ( fazla olmasın)ve vuruşunu yap...tabi limiti geçmeden...
usta Orjinal Mesajı Yazan: usta shifte basılı tutarak sağ veya sola bas, sonra yönüünün ayarla yukarda açıklamıştım shift tuşuyla falso alacağı yönü ayarlıyon
champions şöle oluyor :D shift e basılı tutarak yönü ayarlıyorsunus sonra bir defa basıyorsunus bu şutun sertlik derecesini ayarlıyor daha sonra el çabukluğu ile tekrar shift+shot+yön yapıyorsunus falso geliyor.. dikkat edin falsoyu fazla kaçırmayın :D
...Mehmet... Orjinal Mesajı Yazan: bugraturker1 ben bir kaçkez frikik ten gol attım atabilen varmı başka benim freekicklerimin hepsi gollll oluyor sadece yerden vurun...
_FurKaN_ Ben de atıyorum ama bi noktayı çok saçma yapmışlar uzaktan firikik atmak daha kolay yakından kalecei çıkarıyo sinir oluyorum bu işe