Exvision Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Oldukça güzel duruyor... Bence Fatih Terim daha yakışırdı oraya Aynı fikirdeyim.Bir teknik adamın gözükmesi daha hoş durabilirdi..Tabiki tercih meselesi :) güzel olmuş ellerine sağlık..
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: podolski olunca bende oyuncu koyayim dedim :D Koyacak başka oyuncu bulamadınmı :P
Shevchenko Nasıl ya anlamadım KRAL ne yaptıda gidemedik Almanya'ya? Onunla ne alakası var atıp tutuyosun maşallah sırf laf olsun diye onun yüzünden gidemedik diyosun !