oncelikle sert kafa sutu atmanı tavsiye etmiorum cunku koselere giden toplar yavas olsada gol girio.maksat koseye atmak yani.ama sert vurmak istiosan uzun sure basarsan ztn ayakla vurmus kadar sertce kafa sutu atar ama buyuk ihtimal kalenin ustunden dısarı gider.Ben top gelene kadar bekle derim.Top tam adamına gelirken suta(kısa) bas bu sayede dengeli bi sekilde top koseye gider.Erken veya uzun basarsan adamın topa kafa vurmaz buyuk ihtimalle top adamına vurur ve adamın yere duser topda sacma sapan bi yere gider:D.Ayrıca hava toplarını almanın ve vurmanın etkili yollarından biride belkide en onemlisi R2.Bu sayede adamın havadan gelen topa dogru yonelir.R2 yle beraber topun geldigi yon tusunada basıcaksın tabi.Adamın rakip defansın arkasından cıkarak goller atabilir.hava toplarına hakim olursun Hakan Sukur gibi arkadaslarına paslarda indirebilirsin.Son olarak hava topu denince ben pesde Adrianoyu oneririm.cok kuvvetli oldugu içic rakipleri itiyo ve bos bi sekilde gol atıyo.ben de pek bişi bilmiorum aslında pes konusunda yanlıs soledigim bişiler oldugunu dusunen arkadaslar duzeltsinler lutfen ben arkadaslara inat pese basladımda(NHL ciyiz):D