F.Bahçe'nin Vestel Manisa ile oynayacağı kritik maç öncesinde kulaktan kulağa sarı kart senaryoları konuşuluyor. 5 yıldız oyuncusu sarı kart sınırında bulunan ve 22 Nisan'daki G.Saray derbisine tam kadro çıkmak isteyen F.Bahçe'de ilginç bir kart formülü gündeme geldi. Plana göre sarı-lacivertlilerde eğer sınırdaki 5 oyuncudan birisi sarı kart görürse Vestel maçının gidişatına göre son dakikalarda 2. sarıdan atılıp tek maçlık cezasını 18 Nisan'daki Denizlispor kupa maçında çekebilecek.
Sayı artarsa işler karışır
Vestel maçında sınırda bulunan Tuncay, Nobre, Luciano, Serkan ve Mehmet Yozgatlı eğer sarı görürlerse G.Saray derbisinde cezalı duruma düşecekler. Ancak 3 cezalı, 3 sakatı bulunan Vestel'e karşı rahat bir skora ulaşılırsa kırmızı senaryosuna geçilebilecek. Örneğin Tuncay sarı görüp, son dakikalarda 2. sarıdan atılırsa Denizli kupa maçında cezasını çekecek ve G.Saray'a karşı oynayabilecek. Bu arada Vestel'e karşı birden fazla oyuncu aynı sıkıntıyı yaşarsa işler tabi o zaman karışacak. Bu durumda Fener, 8-9 kişiyle maçı bitirebilir.
14.04.2006
Kaynak : Vatan
Rezillik ne denilebilir ki, bide Demirörene çatıyosunuz kendinize bi bakın... Alsınlar kırmız kartı da federasyon şööle 1 deil de 2 maç ceza versin bakalım galatasaraya karşı daum kimi oynatacak... yıldırım, ekşioğlu,özdemir çıkar oynar... ama sahada deil MASA BAŞINDA...