Şimdiden yardım etmek için msg yazan ark.lara çok teşşekkürler. Ark.lar sorun şöle, laptopta olduunu zannettiim bi sorundan dolayı laptop (çoğu fm tatilleri olmak üzre) istedii zmn kapanıo :( bn de dedim ki o zmn artık b.sayarda oyniim, doğal olarak da aynı oyuna dwm etmek istiom. save dosyasını taşıycam ama hall of fame dosyasını da taşımam gerek ( hani menejerliimi kanıtlıcam ya ;) o hall of fame dosyası acaba nerdedir, weya başka b.sayarla dwm etsem sorun olmaz dimi ? yani kısacası hall of fame i başka bi b.sayara geçirirken napmak gerek ?
Yardım etmeye çalışan herkese teşşekkürler şimdiden ;)