Arkadaşlar formaların templateleri değişmiş evet. Bi sürü forma yaptım fakat bunları oyuna ekleyemiyoru. EA Graph Editor var bi tek kullanabilecegim elimde, onla eklerken tam olarak nasıl ekleneceği hakkında net bi fikrim yok. Ekledim bi şekilde fakat oyuna girerken hata veriyo. Türkiye'nin yeni formasını yaptım, harika oldu ama oyuna aktaramıyorum. Başka bi yolu var mı? İletirseniz sevinirim..